27 Ocak 2011 Perşembe

Formayı terleteni yalnız bırakmaz bu taraftar

Maçın anlatımını veya kritik dakikalarını yazacak değilim,gazetelerde zaten fazlasıyla var.Ama bugün gördüğüm 2 fotoğraf beni mest etti.

Yukarıdaki gördüğünüz fotoğraf Turkiyede amatör spor dalı olarak adlandırılan bir mücadeleye ait.Salonu dolduran 15600 seyircinin ellerinde taşıdıkları pankartlara o an parkedeki 24 oyuncunun hayatlarında ilk defa şahit olduklarını düşünüyorum.Demekki kimse üvey evlat değilmiş.Formasının hakkını verenin,terinin son damlasına kadar mücadele edenin yanında bu taraftar.Dün iki takımımızın birbiriyle çakışan iki maçında taraftar tercihini ortaya koyarak mesajini verdi.Eğer gerçekten bilmeseydim aşağıdaki fotoğrafın bir NBA maçından alındığını zannederdim.Fotoğrafı arakladığım http://papazincayiri.blogspot.com un affına sığınıyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder