9 Ocak 2011 Pazar

En büyük hayal kırıklığım Marbury&Garnett



Onların tanışma hikayelerini ilk olarak 90 ların efsane dergisi FAST BREAK de okumuştum.Lise çağlarında telefonda başlayan bir hikaye ve ilk buluşmalarında bile mükemmel bir guard forvet uyumu.Kevin Garnett tanışmalarını şöyle anlatıyordu:Telefonda ilk defa duyduğum bir ses beni basket maçına çağırıyordu ve ben o sesin çagrısına gittim.O ilk kez beraber oynadıkları maçta Marbury ve Garnett mükemmel bir alley-hoop gerçekleştirmişlerdi.



Sonra Kevin Garnett ilk olarak NBA e adım attı ve ardından Garnettın büyük çabaları ile Marbury draftlerde Minnesota Timberwolves a kazandırıldı.O zamanlar NBA çevrelerinde Vin Baker-Ray Allen-Glen Robınson,Shaq-Kobe ekurilerine geleceğin şampiyon adayı olarak gösteriliyordu Marbury&Garnett ikilisi.Televizyonlarda her NBA programı gördüğümde Marbury&Garnett ın alleyhooplarını görmek için sabırsızlanıyordum.Ve birgün hala bilmediğim bir sebepten dolayı bu ikili ayrılmak zorunda kaldı.Ve şu an Marbury nın NBA kariyeri bitmiş durumda ama hala Marbury&Garnett ikilisinin alleyhoopları gibisini daha görmedim

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder